BT firmalarının bir çoğu yalnızca teknik görevleri yerine getirir:
"Ne yapmalıyım? Bize ne yapılması gerektiğini söyleyin, biz de yapalım."
Ancak müşterilerinin çözülmesi gereken sorunlarını anlamaya çabalamıyorlar. Peki neden? Amaç nedir?
Çeşitli sektörel alanlardaki projeler üzerinde çalıştığımız süre içerisinde, bir web sitesi veya web uygulaması geliştirmenin nihai hedef olmadığı sonucuna vardık. Bu sadece müşterinin sorununu çözmeye yardımcı olacak bir araçtır.
Yaklaşımımız, müşterilerimizin iş hedeflerine odaklıdır. Biz yazılım konusunda uzmanız ve müşterilerimizde kendi işlerinde uzmandır. Müşterilerimizin sorunlarını çözmek bu yetkinliklerimizin kesişiminde yatıyor. Bu nedenle projeye erken aşamalarda dahil oluyor, müşterilerimizle birlikte konseptler üzerinde çalışıyor ve kendimizi tamamen projeye adapte ediyoruz.
Nasıl çalışıyoruz?
Çeşitli türde web siteleri, web uygulamaları ve iş otomasyon sistemleri geliştirirken müşterilerimize yatırım getirisi sağlayan ve işe ilgi duymamızı sağlayan bir iş akışı kurmaya çalışıyoruz.Proje çalışmamız dört aşamadan oluşmaktadır:
- Birbirini iyi tanıma
- Strateji geliştirme
- Proje geliştirme
- Sonucu inceleme
1. Birbirini iyi tanıma
Müşterilerimizle, işlerinin nasıl yürüdüğünü ve hangi sorunların çözülmesi gerektiğini konuşuyoruz. Gerektiğinde daha derinlemesine bir denetim yapıyoruz.
2. Strateji geliştirme
2.1 Beyin fırtınası
Hedefe nasıl ulaşacağımızı ekip içinde tartışıyoruz. Bir çözüm geliştirmek için aktif olarak fikir üretir ve tartışırız. Bir kısmını bir kenara atıp, yalnızca işe yarayan fikirleri ele alıyoruz.
2.2 Stratejik uyum
Sorunu çözme vizyonumuzu müşteriye sunarız. Hedefe ulaşmak için net adımlarla bir plan oluşturuyoruz.
3. Proje geliştirme
Çalışma sırasında onlarca küçük sorun ortaya çıkmakta ve bunların çoğu ekip içinde çözülmektedir. Bazıları ise müşterinin uzmanlığıyla açıklığa kavuşturulur. Projenin geliştirilmesinde yer alan tüm taraflar nihai hedefi anlarsa proje doğru yönde geliştirilir.
4. Sonucu inceleme
Çözümümüz işinize nasıl yardımcı oldu?
Müşterilerimizle uzun vadeli ilişkiler kurmaya çalışıyoruz. Bu nedenle onların işimizden memnun kalması için her şeyi yapıyoruz. Başarılı bir projenin ana kriteri hedeflere ulaşmak olduğundan, sonucu her zaman sonunda değerlendiririz.
Bir hedefe dahil olmak motive eder
Hedef odaklı çalışma yaklaşımı yalnızca müşteri beklentilerini karşılamakla kalmaz, aynı zamanda bizi benzersiz sorunları çözmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya motive eder. Ekip içerisinde sinerji bu şekilde oluşmaktadır ve hedeflere ulaşıldığında, çalışmalarımızın boşa gitmediğinin anlaşılmasından memnuniyet ve mutluluk duyarız.
Yaklaşımlarımız müşterilerimize fayda sağlar
Müşterilerimizle birlikte araştırmaya, fikir alışverişinde bulunmaya ve iletişim kurmaya zaman ve çaba sarf ediyoruz. Ancak bu çabalar, hedefe ulaşıldığında müşterilerimize cömertçe karşılığını veriyor.